17 Aralık 2018 Pazartesi

TAHİNLİ BAL GİBİ KOLAY KABAK TATLISI YAPILIŞI





YİYENLER FIRINDA PİŞMİŞ SANIYOR!!!

YAPILIŞI KOLAY TENCEREDE LOKUM GİBİ KABAK TATLISI 




DETAYLI ANLATIM VİDEOSU AŞAĞIDA




beğenilen cinste balkabağı alınır...iri iri doğranır..ben kestane kabak seviyorum..ama videodaki AkdenizzAntalya bölgesinde yaygın olan turuncu kabak;


 bir miktar toz şeker serpilir..biz tatlı seviyoruz şekeri biraz fazla koyuyorum



bir gece önceden yapışmaz geniş bir tencereye koyup bekletiyorum.sabaha kadar suyunu bırakıyor
Harlı bir ateşte önce 5 -6 dk pişirip daha sonrası videoda

                                                    ⇓⇓



Hiç yorum yok:

  POPCORN STİTCH NOHUT VEYA PATLAK MISIR MODELİ YAPILIŞI Örnek iki şekilde örülüyor..fıstık modelinden ayrı olarak..çok beğenilen ka...