18 Haziran 2012 Pazartesi

PONPON SÜSLEMELİ KIZ ÇOCUKLAR İÇİN BLUZ..

SİPARİŞ ÜZERE ördüm.2-3 yaş çocuğun kullanabileceği bir ölçüde.
70 ilmek ve 3,5-4 no şişle örebilirsiniz.nako PIRLANTA kullandım..merserize ve parlak bir ip.bluzu örmek zor değil.ama süslemelrinde biraz sıkılabilirsiniz.danteli ayrı örüp dikmenizi tavsiye ederim.batarak yapmak zor oldu.sayıları ve genişliği ayarlamak kolay olmuyor.

 dantel süslemeleri arka kısmına kadar devam ettiriyoruz..ponponlar asıl şıklığı oluşturuyor..ayrıca bluza uygun bandan yaptım...
30 cm koltuk altına kadarki kısmın uzunluğu ..yakada ilmek sayısı 38 ..koltuğa kadar 3 defa 10 cm de bir birer ilmek başta ve sonda eksiltme yaptım..koltuk oyuntusunun başladığı yerde her sırada başta ve sonda da eksiltmeler yaptım..38 ilmek kalıncaya kadar devam ettim..ön ve arka kısımların uzunluğu eşit..askılı olan kısımlardan istenilen uzunluk ayarlanabilir..

1 yorum:

www.ranasengonul.com dedi ki...

Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

  POPCORN STİTCH NOHUT VEYA PATLAK MISIR MODELİ YAPILIŞI Örnek iki şekilde örülüyor..fıstık modelinden ayrı olarak..çok beğenilen ka...